Tuesday, March 12, 2013

MUST ATTEND EVENT

بسم الله الرحمن الرحيم
ألسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ألحمد لله

[BUSYRALANA]

There are 3 'gempak' and blessing events will be conducted in March 2013. DON'T MISS IT..!!


Teringin juga nak join. Tapi apakan daya, saya tidak dapat pergi ke KL awal. Tuntutan dan tanggungjawab saya sebagai anak. But, sungguhpun, I missed this golden moment. InsyaAllah, rezeki ku di lain waktu.


One of the events will be in IIUM..InsyaAllah, my first meeting with Mufti Ismail Menk. 



Fist di Masjid Assyakirin KLCC. Tak boleh hadir sebab balik kampung.
Second di Stadium Badminton Cheras, juga tak dapat hadir kerana kekangan masa yang terlampau.
Third time, insyaAllah. Panjangkanlah jodohku untuk bertemu dengan Habib Syeikh buat kali pertama secara live. Juga kali pertama live dengan Ustaz Don Daniyal. Dan juga insan yang sentiasa di dalam benak saya, yang juga saya fikir tidak layak untuk saya katakan rindu, guru saya, al Habib Ali Zainal Abidin Bin Abu Bakar al- Hamid

0 comments: