Thursday, February 21, 2013

[Rakaman] Ustaz Muhadir Bin Hj. Joll as-Senary di Radio IKIM.fm bertajuk Rasulullah SAW Bukan Manusia Biasa

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركا ته


ألحمد لله, puji dan puja syukur ke pada Allah swt dengan izin-Nya dapat saya menukilkan lagi 1 post ilmiah..insyaAllah..

Selawat keatas Baginda Rasulullah saw, bersesuaian malam ini adalah malam Jumaat, Hari Jumaat, seboleh-bolehnya perbanyakkan selawat pada hari Jumaat. 

ألحمد لله , sebentar tadi di Radio IKIM.fm telah menyiarkan 1 slot di mana al-Fadhil Ustaz Muhadir Bin Hj Joll as-Senary di jemput sebagai tetamu untuk menyampaikan short tazkirah bertajuk Rasulullah SAW Bukan Manusia Biasa. 

Ustaz Muhadir Bin Hj Joll as-Senary bersama dengan Syeikhuna Syeikh Nuruddin Marbu al-Banjari al-Makki. Photo ini ketika program di Sarawak. Alhamdulillah.


Kalian boleh saja klik di link ini untuk mendengar suara ustaz..^_^

Ustaz Muhadir di IKIM.fm

Ini saja usaha kecil yang boleh saya lakukan kepada mereka yang diizinkan Allah swt dengan tidak punya kelapangan mahupun memenuhi tuntutan lain yang lebih memerlukan khidmat kalian. InsyaAllah, boleh lah kita mengambil manfaat bersama-sama setelah mendengar secebis ilmu dari ustaz yang kita amat kasihi dan rindui al-Fadhil Ustaz Muhadir Bin Hj. Joll as-Senary.

Semoga Allah swt menambahkan mahabbah dan kecintaan kita kepada Sayyiduna Rasulillah SAW..Ameen Allahumma ameen.

*Sebarang kesilapan dan keterlanjuran dalam nukilan saya, boleh di emelkan terus pada saya sebagai manfaat bersama. InsyaAllah

Wassalam..^_^

0 comments: