Friday, March 11, 2011

~PARASITNYA YAHUDI LAKNATULLAH~

1948
Pertama kalinya negara islam, Palestin di bahagi kepada tiga bahagian. 2 bahagian di beri kepada kaum yahudi laknatullah, dan satu bahagian yang selebihnya di beri kepada penduduk ISLAM Palestin. Arahan ini di keluarkan oleh PBB. Untuk pengetahuan, sebenarnya Palestina adalah satu negara yang terdiri dari umat Islam, dan kaum yahudi laknatullah atau yang lebih layak di gelar pendatang tanpa izin merampas tanah yang dimiliki mutlak oleh umat Islam. Mereka ini layak di keji dan di cemuh. Sudahlah menumpang. Sama seperi parasit.


9 April 1948
DEIR YASSIN
Pada malamnya tarikh yang tertera, penduduk desa Deir Yassin mendapat arahan supaya mengosonglan kediaman dan seterusnya mengosongkan kampung mereka. Penceroboh ini sepertia biasa melakukan kekejaman yang melampaui batasan manusia. Wanita yang hamil akan di robekkan perut dangan pisau hidup, kanak-kanak disiksa dan di bunuh di hadapan ibu bapa dan dipenggal kepala. Ada juga wanita di bunuh dan di kerat-kerat anggota badannya. Bertambah kejam, wanita dan remaja yang masih hidup disuruh menanggalkan pakaian mereka dan lalu membaringkan mereka di atas kenderaan dan di arak seluruh perumahan yahudi sebelum di tembak mati.


21 Ogos 1969
PEMBAKARAN MASJIDIL AQSA
Seorang pelampau yahudi bernama Michael Dennis yang berasal dari Australia dan mendapat sokongan padu dari Zionist laknatullah. Menurut saksi,pasukan tentera israel telah sengaja menutup saluran paip air menuju ke Masjidil Al-aqsa agar agenda ini berjalan dengan lancar.Antara yang musnah dalam kebakaran tersebut ialah mimbar Solahuddin al-Ayyubi yang dibina sejak zaman Nuruddin al-Zinki,Mihrab zakaria dan sebahagian besar serambi masjid. Penjenayah telah ditangkap tetapi kemudiannya dibebaskan tanpa sebarang hukuman.Malahan dia dengan rasa bongkaknya telah berkata bahawa apa yang dilakukannya termaktub di dalam ajaran kitab Talmud.Michael turut menyatakan bahawa dia telah berjaya di dalam melaksanakan misinya yang didakwa perintah dari tuhan. Mahkamah israel telah membebaskan michael dgn alasan dia adalah seorang yang tidak siuman dan di hantar pulang ke Australia. Antara kekejaman lain yang di lakukan terhadap kiblat pertama orang Islam adalah:


1) Menghalang umat islam dari menziarahi masjid ini.
2) Menghalang usaha membaik pulih bahagian masjid al-Aqsa yang rosak.
3) Perampasan tembok Buraq.
4) Mengadakan upacara agama yahudi di dalam al-Aqsa.
5) Siri pengeboman dan pembunuhan umat islam di masjidil al-aqsa secara terancang.
5) Penggalian terowong yang besar di bawah masjid.




16 November 1982
SABRA & SHATILLA, Beirut, Lubnan
Shatilla adalah tempat perlindungan untuk pelarian Palestin. Peritiwa penyembelihan rakyat Palestin. Dimana kaum wanita di rogol dan dibunuh kira-kira 3000 (atau 2400) rakyat Palestin yang terdiri dari pelbagai lapisan umur di kem pelarian Shatilla. Ratusan kanak-kanak yang mati di korek matanya, di robek perutnya dan dipotong-potong angota badannya terdapat di bumi berdarah Shatilla. Keadaan wanita di bogelkan, di robek perutnya dan di gantung di tengah jalan jauh dari sifat manusia.


Gambar boleh di dapati di sini:
1) satu
2) dua
3) tiga




*Jika hari ini yahudi menyerang secara fizikal dan mental pada saudara seagama kita di Palestin, tidak mungkin satu hari negara kita akan mengalami nasib yang sama JIKA kita pada takuk yang sama. Anak remaja yang sepatutnya  mewarisi tonggak panji Islam kebanyakkannya rebah di pintu-pintu disko, di hotel-hotel murah, dan melahirkan anak-anak yang tidak sah taraf. Sama-sama kita berdoa supaya kita dan keluarga kita, saudara kita, mahupun rakan taulan supaya kukuh imannya, tegar taqwanya dan tergolong di kalangan orang2 yang ada imannya.

*sebenarnya banyak rentetan peristiwa yang jauh dari sifat manusia mahupun binatang yang berlaku di Palestin. Di harapkan semoga semua ini menjadi idea atau semangat untuk mengetahui kabar saudara kita di sana..

0 comments: