Tuesday, March 15, 2011

benci lelaki cenggini

memang myrah perasan kaki myrah ada..tapi ini punya cerita xder kena mengena dengan kaki..

al kisah di satu pagi yang dingin tak dingin, ada seorang gadis bertudung sedang tekun mengadap buku digital signal processing..di telinganya tersumbat earphone..mendengar lagu NOTA CINTA..*best kan lagu ne..tetiba..kemudian kekusyukkan gadis ini terganggu kerana ada mesej masuk ke enponnya...

si mesej: salam sis.tumpang tanya boleh? maaf ganggu..<----------dia ingat ne kaunter pertanyaan ker

si gadis: wkslm..boleh, nape ye? xggu pon

si mesej: ummm..segan plak nak tanya, sbb maybe pertanyaan sya nie akan menyusahkan sis..<----dah tahu menyusahkan watpe tanya...mmg nak kena penampo laa budak ne

si gadis: awk lagi menyusahkan saya kalau xcakap apa yg awk nk bgtaw tue..kalau ianya teguran, insyaAllah saya akan terima dgn hati terbuka..klu ianya pertolongan, insyaAllah saya akan tolong..tapi ne sapa eh...<------tgk no mcm kenal..tapi tak pasti siapa..gadis itu sungguh cuak sehingga tangannya menggeleter...bukan pe, xpernah dapat mesej yg berbau 'ancaman' kan..

si mesej: owh mcm tue..smily..sis, saya ingat nk pinjm note cluz math sis, kalo keberatan mcm biasa saya amek kat b****[kedai potosetet]..maafkan saya sebb bertanya..sya perlukan jasa baik sis.kalo sis bz, xpe laa..sowi ggu..<-----sekali lagi rasa mcm nak humban jer penganta mesej tue..ini bukan pertanyan..ini mintak pertolongan...uurrgghhh....saba2...

si gadis: owh, sya punya note pon tak lengkp sebenarnya..nnt saya tanya kawan sya punya..<----mmg xlengkp pon..tgk laa note mth mcm kelas drawing..mcm2 gambo lukis...

si mesej: ok thx taw...<----padahal dalam hati nie berapi dah...

si gadis: welcome..nnt dh siap saya mesej

beberapa kitika kemudian..

gadis tersebut berhenti mengira dan terus bersandar di kerusinya..dia berfikir..apasal laki nie..mesti kes tak pegi kelas..nak exm baru nak kalut cari nota...dah laa laki..tak malu mintak note budak perempuan..dah laa xkenal..buat mulut manis plak..geram2..rasa mcm di perbodohkan plak..last sekali...

sory bro..u have other boy-friend rite..so y not u juz ask them for the note...lebih afdhal sekiranya mendahulukan sesama jantina dulu..btw, xrasa segan ker mintak tolong budak perempuan??<----kan dah kena sebijik

0 comments: