Friday, March 5, 2010

~ukhwah i2 indah~

6th March 2010
11.30 a.m

Awal bangun hari ini walaupun di hujung minggu. Sebabnya ada FAMILY DAY untuk prog 1MEC. Best sangat. Dapat release segala masalah, dapat relax sebentar n dapat jauhkan diri sebentar dengan segala final projek sem ne..tapi jgn lupa laa..ada byk lagi report yg nk disiapkan..bukan sebagai keluhan, tapi sekadar peringatan untuk diri ku ini..supaya selalu beringat..kenang jasa mak, ayah, abg mie, abg lie, abg wie n adik ku sorang tu, bedan..ops..lari lak dari tajuk..berbalik kepda tajuk kita..

الحد الله , bila dah buat fmly day ne kita dapat kenal com3 yg lain..yg baru nmpak muka kta di kenalkan..yang dah kenal kita dekatkan lagi. thanks untuk com3 progrm FAMILY DAY ne..sabar dengan group aku yg hyperactive..mula, kiteowg di sajikan dengan sarapan nasi lemak mami KAED..mmg kenyang la...

then, game pertama sembunyi blakang selimut..game ke 2, masok air dalam botol dengan menggunakan tali n getah saja..(susah tue)..and, sudah smpai seru and last skali ,MU TAW DOK..kreative adik2 ne manage progrm...tink..1 mark untuk korang..

bila dimuhasabah balik diri ini, sikit sangat sahabat yg berdamping dengan kita..apa pentingnya sahabat ne??
di dunia: teman suka dan duka..nangis n riangnya kita..
akhirat sana: teman itu mendoakan kita bila kita sudah tiada.
sebb itu pentingnya sahabat......yang beriman..xsemestinya cari sahabat yg bertudung laboh atau berniqab, dan berkepiah...ISLAM di hati..bukan pada nama..

"Ya Allah, kekalkanlah ikatan persahabatan antara kami. Jauhkanlah kami dari perbalahan."


0 comments: