Friday, March 5, 2010

~sudah sampai seru~

05 March 2010
Jam 20:01

Dengan lafazبسم الله الرحمن الرحيم , aku untuk pertama kalinya telah men'create'kan blog aku sendiri. Mungkin pada tajuknya seperti seru mendapat jodoh..Tetapi serunya kali ini untuk terbukanya hati membuat blog sendiri. Mungkin jua ada pengaruh dari rakan-rakan, tetapi rasa ingin 'share' sesuatu ngn kawan-kawan lebih tinggi unruk buat blog ini. Di harapkan inilah blog yang terakhir untuk aku kerana mungkin dah banyak blog yang aku buat dan aku lupa username n passwordnyer..ish..ish..ish..loklaqnya..=)

Diharapkan kawan2 x jemu untuk melawat n mengomen blog yang baru aku buat ne..insyaAllah, di masa2 akan datang, lebih banyak idea dan pegalaman yang ingin aku kongsikan untuk kalian..segala tunjuk ajar dari kalian akan aku terima..insyaAllah..with term n condition la...

0 comments: