Wednesday, December 14, 2011

LIMA 2011- LANGKAWI INTERNATIONAL MARITIME & AEROSPACE

Assalamualikum wbt...

Siapa sangka dalam beratus orang student engineering, aku yang terpilih untuk join group p LIMA'11 kat langkawi..Itulah di namakan takdir..^__^

On 8th December 2011, aku & members berkumpul di tangga besar UIA. kami seangkatan 1 bas uia akan bertolak ke kuala perlis. Esoknya jumaat kami ada career day di MIEC (mahsuri international exhibition center).

Actually group uia dah lambat. Kami terlambat nek feri. So kol 2 baru kami smpai ke MIEC. 1st company yang brief kiteorg adalah SPIRIT. Aku agak laa rasa bosannya, sebb xmasuk dengan majoring aku kan. Tapi alhamdulillah, on 2nd day kami kat LIMA'11, SAPURA nyer company brief pasal system, electronic system. So that aku faham laa. Tapi aku tak interest pon nak masuk industrial side coz aim aku pon lecturer. (there are some reasons y i choose that field.)

dah laa..aku malas nk tulis banyak2...tgk jer gamba..



































































0 comments: